0

زیبایی بینی بدون جراحی در تهران و مقایسه قیمت 3 روش غیر جراحی

زیبایی بینی بدون جراحی در تهران
بازدید 74

 هزینه ی روش های درمان زیبایی بینی بدون جراحی در تهران به چه صورت است؟

لیفت بینی با نخ یکی از روش های درمان زیبایی بینی بدون جراحی در تهران است و در ادامه درباره ی انواع روش های غیر جراحی توضیح خواهیم داد. هزینه ی این روش برای هر فرد بسته به نوع نخ، جراح، و سایر هزینه‌ها متفاوت است. هزینه رینوپلاستی غیر جراحی بسیار کمتر از هزینه جراحی بینی خواهد بود. این یک جایگزین ارزان‌تر برای زیبایی بینی است که شامل جراحی نمی‌شود. نیازی به برش ندارد و فقط چند دقیقه طول می‌کشد. از آنجایی که فرم صورت و بینی و همچنین انتظارات هر فرد متفاوت هستند، محاسبه ی هزینه برای هر فرد بطور جداگانه انجام می شود. اما بطور تقریبی باید گفت که؛ هزینه لیفت بینی با نخ در تهران ممکن است بین 6 تا 30 میلیون تومان باشد. هزینه ی اصلاح فرم بینی با استفاده از تزریق فیلر به بینی در کلینیک های زیبایی مختلف تهران برای هر سی سی ژل، بین 3 تا 10 میلیون تومان متغیر است. هزینه ی تزریق بوتاکس برای زیبایی فرم بینی نیز در مراکز زیبایی تهران تقریبا از 1 تا 9 میلیون تومان با توجه به میزان دریافت بوتاکس و برند متغیر است.  هزینه ی روش های درمان زیبایی بینی بدون جراحی در تهران به چه صورت است؟

روش های عمل بینی بدون جراحی

روش‌های عمل بینی بدون جراحی عبارتند از:
  • تزریق بوتاکس:

   به تعبیری گفته می شود که بوتاکس نوعی سم است، و به وسیله آن می‌توان عضلات را به‌طور موقت فلج کرد. متخصص پوست از بوتاکس برای جوانسازی قسمت‌های مختلف صورت، از جمله قسمت خارجی بینی که از استخوان، غضروف، و عضلات تشکیل شده است، استفاده می‌کند. با فلج کردن برخی از عضلات بینی، می‌توان شکل بینی را به‌طور موقت تغییر داد.
  • تزریق فیلر:

   فیلرها، موادی هستند که بافت های پوستی را پُر می کنند. با تزریق فیلرهای مناسب مانند هیالورونیک اسید، می‌توان شکل بینی را تغییر داد و آن را متناسب با دیگر اجزای صورت ساخت. این فیلرها از جمله روش‌های مورد استفاده برای اصلاح فرم بینی بدون جراحی می‌باشند.
  • استفاده از لیزر یا پلاسما جت:

   متخصصین پوست از روش‌های مختلف لیزری و شبه لیزری برای جوانسازی و تغییر شکل بینی استفاده می‌کنند. این روش‌ها به وسیله انرژی لیزر یا پلاسما جت، تا حدودی ساختمان بینی را تغییر می‌دهند. این روش‌ها می‌توانند به عنوان گزینه‌های بدون جراحی برای بهبود شکل بینی در راستای زیبایی صورت در نظر گرفته شوند. روش های عمل بینی بدون جراحی

آیا امکان اصلاح فرم بینی بدون جراحی وجود دارد؟

بیمارانی که مایل به عمل بینی هستند این سؤال را دارند که آیا روش‌های دیگری برای اصلاح فرم بینی بدون جراحی وجود دارد؟ در پاسخ باید گفت که بله. روش‌هایی وجود دارند که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید تا حدودی فرم بینی خود را اصلاح کنید. این روش‌ها کاملاً ایمن بوده و بدون بیهوشی عمومی انجام می‌شوند. به این معنی که پزشک یا متخصص زیبایی با استفاده از بی‌حسی موضعی می‌تواند برای تغییر و اصلاح فرم بینی بیمار اقدام کند. در این روش های غیرجراحی هیچ برش یا بخیه ای روی ناحیه ی بینی یا اطراف بینی صورت نخواهد گرفت بنابراین هیچ گونه خونریزی و عوارض خطرناکی ندارد. درمان زیبایی بینی بدون جراحی ممکن است نهایت تا نیم ساعت طول بکشد. بنابراین زمان بسیار کمتری برای انجام آن طول می‌کشد. اما فکر نکنید که این روش‌ها کاملاً بی‌عیب و بدون مشکل هستند. زیرا تمام این روش‌ها معایب و نقاط ضعفی دارند که عمل جراحی این مشکلات را ندارد. آیا امکان اصلاح فرم بینی بدون جراحی وجود دارد؟

لیفت بینی یکی از روش های زیبایی بینی بدون جراحی در تهران

لیفت بینی یک روش نوین در زیبایی بینی بدون جراحی در تهران است. در گذشته، برای رفع عیوب بینی و به دست آوردن فرم مطلوب، بسیاری از افراد به جراحی رینوپلاستی یا جراحی زیبایی متوسل می‌شدند که یکی از محبوب‌ترین راهکارهای زیبایی بود. اما افرادی هستند که به دلیل ترس از بیهوشی، مدت طولانی نقاهت، مشکلات تنفسی و عوارض عمل جراحی و عیوب دیگر این روش سنتی، به دنبال راهکارهای بدون جراحی و با عوارض و هزینه های حداقلی هستند. لیفت بینی به عنوان یک روش کم خطر و مدرن برای تغییر شکل بینی بدون نیاز به جراحی و با کاهش مشکلات مربوط به روش‌های سنتی، به عنوان یک جایگزین جذاب شناخته شده است. این روش اغلب شامل استفاده از تکنولوژی‌های نوین مانند لیزر یا دیگر روش‌های غیر جراحی دیگر می‌شود. یکی از مزایای لیفت بینی این است که فرآیند کوتاه تری نسبت به جراحی رینوپلاستی دارد و نیاز به بیهوشی عمیق نخواهد داشت و دوره نقاهت کوتاه تری دارد. همچنین، خطرات و عوارض کمتری دارد و افراد می‌توانند به سرعت به فعالیت‌های روزمره خود بازگردند.  لیفت بینی یکی از روش های زیبایی بینی بدون جراحی در تهران

زیبایی بینی بدون جراحی از طریق تزریق فیلر یا بوتاکس واقعا شامل چه مواردی است؟

نحوه انجام زیبایی بینی بدون جراحی از طریق تزریق مانند سایر روش های زیبایی مراحل و مراقبت هایی دارد. در این مورد هم توصیه های پس از درمان انتظار می رود. توصیه های پس از درمان شامل: پس از درمان به مدت 24 ساعت از ورزش خودداری کنید چند روز اول از استفاده از عینک یا عینک آفتابی و فشار بیش از حد به بینی، لمس یا ماساژ نواحی تزریق شده خودداری کنید. هفته های اول پس از درمان، هیچ درمان دندانپزشکی نباید انجام شود. از نوشیدنی های الکلی، خوراکی های شور و نمک زیادی، استفاده نکنید. 12 ساعت بعد از درمان آرایش نکنید. از انجام پاکسازی صورت، لیزر و حمام آب گرم و سونا بخار خودداری کنید. زیبایی بینی بدون جراحی از طریق تزریق فیلر یا بوتاکس واقعا شامل چه مواردی است؟ درمان با یک لایه نازک پماد بی حس کننده شروع می شود که روی تیغه بینی اعمال می شود تا ناحیه را بی حس کند. به محض اینکه ناحیه ی خارجی بینی بی حس شد، تزریق بوتاکس یا فیلر به آرامی و با احتیاط به مقدار کم، در خطوط بینی انجام می شود. فیلرهای پوستی در زیر پوست در نواحی سمت راست بینی تزریق می‌شوند و در جایی که تزریق می‌شوند قرار می‌گیرند و فوراً شکل بینی را تغییر می‌دهند.

ماندگاری نتایج درمان زیبایی بینی بدون جراحی چقدر است؟

درمان زیبایی بینی بدون جراحی بینی برای افرادی مناسب است که آماده نتایج دائمی نیستند، یا نگران خطرات، عوارض جانبی و بهبود طولانی مدت بعد از جراحی بینی هستند. با این روش زیبایی بینی، نتایج معمولا بین 12 تا 18 ماه دوام می‌آورند، اما این بستگی به متابولیسم و سبک زندگی فرد نیز دارد و از آنجایی که نتایج تقریبا موقتی هستند، می‌توان در طول زمان تغییراتی را انجام داد. بعضی از بیماران پس از گذشت 9 ماه از درمان، مجددا درمان را تکرار می کنند. ماندگاری نتایج درمان زیبایی بینی بدون جراحی چقدر است؟ سخن آخر در نهایت طبق این سری مطالب درباره ی زیبایی بینی بدون جراحی در تهران، از مجله بیوتی سلام اینطور نتیجه میگیریم که رینوپلاستی برای همه افراد توصیه نمی شود و ممکن است این بیماران از خود بپرسند که آیا می توانند بدون جراحی شکل بینی خود را تغییر دهند یا نه؟ اصلاح فرم و عیوب بینی بدون جراحی ممکن است اما فقط از طریق روش هایی مثل تزریق فیلر، بوتاکس، لیفت با نخ و لیزر. که قبلا در مقاله راجع به هرکدام از این روش صحبت کردیم. هیچ ورزش و تمرینی تحت عنوان یوگای بینی نمی تواند به تغییر فرم بینی شما کمک کند.  منبع: harpersbazaar

سوالات متداول:

برخی بیماران چند روز بعد از درمان دردی بین 0 تا 4 از 10 را مطرح کرده اند. اما این اعداد تقریبی است و میزان درد در افراد مختلف با سطح تحمل درد متفاوت، متغیر خواهد بود.

در دوران نوجوانی بینی تغییرات زیادی خواهد داشت. اما زمانی که دخترها به سن 15 یا 16 سالگی و پسرها به 18 سالگی میرسند، بینی آن ها به تکامل رشد و ظاهر میرسد. شکل بینی معمولاً برای چند دهه ثابت باقی می ماند. با این حال، با افزایش سن، بینی دوباره شروع به تغییر می کند.

انواع مختلفی از بینی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند: بینی رومی. مشخصه بینی رومی یک تیغه ی مستقیم است که در وسط آن یک برآمدگی جزئی دارد. بینی قوزدار. بینی اسناب با شکل رو به بالا که نوک بینی به سمت بالا به سمت آسمان است، شناخته می شود.

خیر. ماساژ یا هر تمرین دیگری هیچ تاثیری بر ظاهر بینی نخواهد داشت. این به این دلیل است که بینی از غضروف تشکیل شده است. با اینکه می توانید با ورزش ماهیچه های خود را بسازید، تغییر شکل غضروف با ورزش تقریباً غیرممکن است.

تزریق فیلر پوستی هیالورونیک اسید (HA) می تواند به سرعت بینی را کانتور و تغییر شکل دهد. اگرچه اندازه را کاهش نمی دهد یا بافت را از بین نمی برد، اما می توان با استفاده از فیلر در قسمت تیغه ی بینی تا دودی ناهمواری هایی مثل قوز بینی را بطور موقت اصلاح کرد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *