0

بهترین جراح صورت در تهران

بهترین جراح صورت در تهران
بازدید 121

10تا از بهترین جراح های صورت در تهران

با توجه به گسترش فضای مد و زیبایی در جوامع جهان، افراد، به ویژه بانوان، تمام تلاش خود را می‌کنند تا با استانداردهای جدید زیبایی همگام شوند. این مسئله می‌تواند یکی از دلایل اصلی پیشرفت و رواج جراحی‌ زیبایی صورت باشد. در دنیای امروز، امکان انجام مختلف جراحی‌های زیبایی در صورت وجود دارد که به مردان و زنان کمک می‌کند تا اگر یکی از ویژگی‌های چهره‌شان ایرادی دارد، با کمک یک جراح ماهر، مشکل خود را حل کنند. با توجه به اینکه جذابیت چهره با داشتن اعتماد به نفس، ارتباط مستقیمی دارد، جراحی زیبایی می‌تواند افراد را به بهبود اعتماد به نفس و شرکت فعال در جمعیت‌های اجتماعی تشویق کند. بسیاری از افراد به دلیل عدم رضایت از چهره خود احساس ناراحتی کرده و ترجیح می‌دهند در جلسات اجتماعی کم‌تر شرکت کنند. اغلب این ایرادات قابل حل هستند و افراد می‌توانند چهره‌ای که همیشه می‌خواسته‌اند را داشته باشند. با این حال، انتخاب یک جراح با اهمیت است و نقش اساسی در موفقیت این مسئله دارد.

1.دکتر فرهود گوارانچی:

دکتر فرهود گوراوانچی، فوق تخصص جراحی پلاستیک در زمینه‌های زیبایی و ترمیمی، از دانشگاه شهید بهشتی تهران فارغ التحصیل شده است. ایشان به عنوان یک جراح پلاستیک دارای مدرک بورد جراحی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی تهران و همچنین دارای مدرک بورد فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از همین دانشگاه است.

دکتر فرهود گوارانچی

دکتر گوراوانچی عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک ایران و همچنین عضو جامعه جراحان ایران می‌باشند. ایشان تاکنون به نویسندگی مقالات متعددی در مجلات معتبر خارجی پرداخته‌اند، که نشان از تخصص و دانش علمی ایشان در حوزه جراحی پلاستیک دارد.

آدرس: تهران – الهیه –مریم شرقی – خیابان امین – مجتمع SMP – طبقه چهارم – واحد   A

تلفن: 02122668100 – 09120386704

2.دکتر شهریار یحیوی:

دکتر شهریار یحیوی، جراح پلاستیک با تخصص در زمینه صورت و فوق تخصص گوش، حلق، و بینی، پزشک برجسته در حوزه جراحی زیبایی و ترمیمی است. ایشان دارای تجربه و تخصص در زمینه‌های متنوع جراحی پلاستیک اعم از جراحی بینی ، پروتز چانه ، جراحی گوش ، لیفت صورت و … می‌باشد.

دکتر شهریار یحیوی

آدرس: زعفرانیه، مجمتع تجاری پالادیوم، ساختمان اداری شمالی، طبقه پنجم، واحد ۵۰۷

تلفن مشاوره ساکنین شهرستان ها (ترجیحا واتساپ): ۰۹۰۱۴۶۳۲۴۲۵

تلفن مشاوره هموطنان مقیم خارج از کشور (واتساپ): ۰۹۱۲۷۹۰۰۹۰۲

تلفن مشاوره ساکنین تهران و البرز (ترجیحا واتساپ): ۰۹۰۵۴۴۲۶۴۵۴

تعیین وقت چکاپ بعد از عمل (پیامک): ۰۹۰۲۲۳۳۱۱۲۳

مطب: ۰۲۱-۲۶۳۵۵۲۸۴ و ۲۶۳۵۵۲۹۱-۰۲۱

3.دکتر هادی آمالی:

دکتر هادی آمالی، جراح پلاستیک و زیبایی با فوق تخصص در زمینه جراحی صورت و بدن، افتخار فارغ التحصیلی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران را داراست.

دکتر هادی آمالی

فعالیت حرفه‌ای ایشان از سال 1384 در زمینه جراحی زیبایی آغاز شد و تاکنون در بیمارستان‌های معتبری همچون امام خمینی تهران، پانزده خرداد تهران، مدنی البرز و تندیس تهران به اجرای جراحی‌های موفقی پرداخته‌اند. در حال حاضر، ایشان جراحی‌های خود را در بیمارستان توس تهران انجام می‌دهند.

دکتر آمالی به عنوان عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک ایران، عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا و همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرج مشغول به فعالیت هستند. ایشان با ترکیب تجربه، دانش تخصصی و مشارکت در انجمن‌های مرتبط، به ارائه خدمات جراحی با استانداردهای بالا متعهدند.

آدرس مطب: تهران، خیابان نلسون ماندالا (جردن)، کوچه والی نژاد، جنب پارک خشایار، پلاک ۷، طبقه ۱A، زنگ ۱۰۲

اطلاعات تماس دکتر هادی آمالی:

ساکنین شهرستان ها: ۰۹۱۹۳۳۳۶۶۹۶

هموطنان مقیم خارج از کشور: ۰۹۱۹۳۳۳۶۶۹۶

ساکنین تهران و البرز: ۰۹۱۹۳۳۳۶۶۹۶

چکاپ بعد از عمل: ۰۹۳۶۹۷۴۶۷۱۱

مطب: ۰۲۱۸۶۰۸۵۷۱۵ و ۰۲۱۸۶۰۸۵۵۴۸

  1. دکتر حمیدرضا نوری:

دکتر نوری، فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران ودانش آموخته دوره تخصصی جراحی گوش، حلق، بینی و سر و گردن است. او از زمان تحصیل در بخش جراحی گوش، حلق، بینی و سر و گردن بیمارستان رسول اکرم و مرکز تحقیقات گوش، حلق و بینی، در کنار گروه برتر و پیشرو در این رشته در سطح کشور تحت آموزش اساتید بنام این حوزه قرار گرفت.

دکتر حمیدرضا نوری

دکتر نوری، با انجام بیش از صدها جراحی موفق بینی، جزء جراحان جوان و با تجربه در حوزه خود است. او به عنوان یک جراح با تجربه، به دلیل آشنایی باهنرهای تجسمی در کنار دانش جراحی بینی،دیدگاه ایشان به جراحی بینی به عنوان تلفیقی از هنر و علم (Art & Science) است.

سبک کار دکتر نوری در جراحی بینی به عنوان تلفیقی از جراحی هنری (art surgery) و جراحی عملکردی بینی (functional surgery) معرفی می‌شود. او در تلاش است تا با حفظ اصالت و زیبایی طبیعی، از مفاهیم مدرن زیبایی بهره‌مند شود و در عین حال به حفظ عملکرد بینی به عنوان عضو حیاتی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

در زمان تحصیل، دکتر نوری به مطالعه و کسب دانش و مهارت‌های به‌روز و نوین در حوزه جراحی زیبایی و ترمیمی بینی و پلاستیک صورت اختصاص داده و از آن پس، تمرکز خود را بر روی این زمینه قرار داده است. ایشان عضو انجمن جراحان گوش، حلق، بینی و سر و گردن ایران و انجمن راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت ایران است. همچنین، عضوی فعال در آکادمی جراحان زیبایی آمریکا بوده و با شرکت در کنگره‌ها و دوره‌های آموزشی، از آخرین پیشرفت‌ها در حوزه جراحی زیبایی مطلع شده و این دانش را در جراحی‌های خود به کار می‌برد.

آدرس مطب :استان تهران، شهر تهران، اقدسیه،خیابان موحد دانش ، نبش خیابان نیلوفر، ساختمان پزشکان صاحبقرانیه , واحد٣٠٢

تلفن مطب: 26140120 021, 26140104 021

 5.دکتر محسن فدایی:

دکتر محسن فدایی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی، فک و صورت، متخصص برجسته با تحصیلات و رتبه‌های برتر در حوزه جراحی پلاستیک در ایران است. ایشان فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده و رتبه برتر بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک کشور را به دست آورده‌اند. همچنین، دارای مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌باشد.

دکتر محسن فدایی

از سال ۱۳۹۳ فعالیت حرفه‌ای خود را در حوزه جراحی‌های پلاستیک آغاز کرده و با انجام بیش از ده هزار عمل جراحی پلاستیک موفق، به عنوان یکی از بهترین جراحان پلاستیک در زمینه‌های مختلف از جمله جراحی زیبایی بینی، جراحی صورت و گردن، جراحی زیبایی سینه و جراحی‌های بدن، توانسته رضایت بالای مراجعه‌کنندگان خود را جلب نماید.

تمرکز و تخصص وی بر روی تکنیک‌های پیشرفته در جراحی زیبایی بینی و دیگر حوزه‌های پلاستیک، به او این امکان را می‌دهد تا نتایج موفق و طبیعی را با حفظ ایمنی کامل به مراجعه‌کنندگان ارائه دهد.

آدرس: تهران، میدان ونک، ابتدای خیابان ملاصدرا، پلاک ۸، ساختمان پزشکـــان صدرا، طبقـــه دوم ، واحـــــد ۳

پذیرش :روزهای زوج ساعت ۳  تا ۶ با رزو وقت قبلی

تلفن مطب: ۸۸۸۷۳۵۵۰-۰۲۱  و ۸۸۱۹۸۹۷۳-۰۲۱

تلفن مشاوره(تلگرام و واتساپ): ۰۹۱۰۱۴۱۴۰۸۹

  1. دکتر علیرضا محبی:

دکتر علیرضا محبی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران ،عضو آکادمی جراحان گوش و حلق و بینی آمریکا ، عضو انجمن گوش و حلق و بینی ایران ،عضو مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن فلوشیپ فوق تخصصی جراحی بینی و سینوس است که در سال 1382 از دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ التحصیل شده و از همان زمان فعالیت خود را بعنوان عضو هیئت علمی در بیمارستان رسول اکرم و فیروزگر آغاز نمود.

دکتر علیرضا محبی

از سال 1384 به عنوان مسئول دوره کوتاه مدت رینولوژی و از سال 1389 به عنوان مسئول فلوشیپ رینولوژی مشغول به کار می‌باشد.

ایشان دوره‌های تکمیلی جراحی زیبایی بینی، جراحی آندوسکوپیک سینوس، و قاعده جمجمه را در آمریکا، اتریش و انگلیس گذرانده است. زمینه اصلی فعالیت و تحقیق وی جراحی زیبایی بینی و صورت، جراحی آندوسکوپیک سینوس و قاعده جمجمه، و تست‌های Objective اندازه‌گیری مقاومت راه هوایی بینی می‌باشد.

آدرس : زعفرانیه- خیابان مقدس اردبیلی – مجتمع تجاری پالادیوم – ورودی اداری – طبقه 9 شمالی-واحد ۹۰۶

تلفن مطب: 02122667981 02122667881 09029023479

7.دکترامین آمالی:

دکتر امین آمالی، متخصص و جراح برجسته در زمینه گوش، حلق و بینی، جراحی زیبایی بینی و صورت است. ایشان دارای فارغ‌ التحصیلی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دوره تکمیلی در دانشگاه استنفورد آمریکا، و سابقه تدریس به عنوان دانشیار در دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌باشد.

دکترامین آمالی

دکتر آمالی با تجربه‌ی بیش از ۱۵,۰۰۰ عمل جراحی زیبایی و درمانی موفق، از افراد برجسته و با نام در حوزه جراحی زیبایی بینی و صورت در شهر تهران محسوب می‌شود. ایشان علاوه بر عضویت در کمیته‌های علمی و اجرایی کنگره سراسری راینولوژی و گوش، حلق و بینی، بیش از ۷۰ مقاله بین‌المللی با بیش از ۷۰۰ ارجاع نوشته و عضو کمیته علمی و اجرایی کارگاه‌های اندوسکوپی بینی و سینوس نیز می‌باشند. دکترامین آمالی با استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های نوین در جراحی زیبایی، به هر فرد کمک می‌کند تا زیباترین و بهترین نسخه از خود را داشته باشد.

  1. دکتر شاپورعزیزی:

دکتر شاپور عزیزی، در سال ۱۳۷۵ با رتبه برتر کشوری در دانشگاه شهید بهشتی تهران پذیرفته شدند. ایشان با تلاش و پشتکار، در سال ۱۳۹۰ تخصص خود را در رشته جراحی عمومی در همین دانشگاه به اتمام رساندند و از همان سال به عنوان جراح عمومی در شهرستان بانه، استان آذربایجان غربی، فعالیت خود را آغاز کردند.

دکتر شاپورعزیزی

از سال ۱۳۹۵، دکتر عزیزی جراحی در زمینه جراحی عمومی و زیبایی در استان تهران به کار پرداختند. ایشان در سال ۲۰۱۸ موفق به دریافت گواهی پیکرتراشی با دستگاه ویزر از کشور ترکیه شدند و از آن زمان جزو نخستین پزشکانی هستند که مهارت و تجربه لازم برای اجرای جراحی‌ با این دستگاه را در زمینه زیبایی اندام دارند.

در کارنامه ایشان، جراحی‌های تخصصی نظیر لیپوساکشن، لیپو ویزر، پروتز سینه، لیفت سینه، آبدومینوپلاستی، تزریق چربی به اندام‌های مختلف بدن، بوکال فیس، بلفاروپلاستی، و بیش از ۱۴۰۰۰ جراحی موفق درمانی و زیبایی قابل ذکر است. همچنین بوتاکس فیس و تزریق چربی به اندام‌های مختلف بدن و اجرای تمامی جراحی‌های داخلی از دیگر فعالیت های ایشان می باشد.

دکتر عزیزی با بیش از ۱۴۰۰۰ جراحی موفق درمانی و زیبایی، با اختصاص به دقت و مهارت، از توانمندترین جراحان در حوزه زیبایی و جراحی عمومی می‌باشد.

آدرس: تهران ، سعادت اباد ، بلوار دریا ، حد فاصل بلوار شهرداری و پاکنژاد ، پلاک 104 ، جنب نان سحر ، طبقه سوم

شماره تلفن: 02122275600 شماره همراه: 09129535736

9.دکتر حمیدرضا حسنانی:

دکتر حمیدرضا حسنانی، متخصص جراحی گوش و حلق و بینی، جراحی سر و گردن و دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می‌باشند. ایشان از سال ۱۳۸۵ به صورت تخصصی در زمینه جراحی بینی فعالیت کرده اند . دکتر حسنانی عضو جامعه جراحان گوش و حلق و بینی ایران و همچنین عضو جامعه جراحان پلاستیک صورت اروپا نیز هستند.

دکتر حمیدرضا حسنانی

یکی از مهمترین افتخارات ایشان، اجرای جراحی بینی بر اساس شاخص‌های فرهنگی است. دکتر حسنانی با اعتقاد به اینکه معیارهای زیبایی در هر فرهنگی متفاوت است، به انجام جراحی بینی با توجه به متغیرهای فرهنگی پرداخته و معتقد به این است که باید جراحی بینی با توجه به ذائقه‌ها و انتظارات هر جامعه انجام شود تا به نتایج مطلوب برسد و موجب رضایت بیشتر بیماران گردد.

آدرس: میدان ونک – ابتدای گاندی شمالی – کوچه صانعی – پلاک 33- ساختمان صدف -واحد 32

تلفن مطب:021-88772315 – 02188679122 -09127719804

  1. دکتر فرهاد اژدری:

دکتر فرهاد اژدری، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، یکی از اساتید به نام و موفق در زمینه جراحی زیبایی، ترمیمی و پلاستیک می‌باشند. ایشان در حال حاضر در مرکز جراحی مریم تهران، بیمارستان گاندی تهران و بیمارستان نیکان تهران مشغول به فعالیت هستند.

دکتر فرهاد اژدری

دکتر اژدری عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران بوده و دارای سابقه درخشان 14 ساله و بیش از 8000 عمل موفق در زمینه جراحی زیبایی و پلاستیک می‌باشند. ایشان فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی را از دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 1387 اخذ کرده‌اند. همچنین، دکتر اژدری مدرک تخصص جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 1379 دریافت کرده اند و فارغ التحصیل پزشکی عمومی در سال 1374 می‌باشند. از سایر فعالیت های ایشان میتوان به استادی دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز اشاره کرد.

آدرس: تهران -میدان ونک -خیابان گاندی شمالی – خ صانعی-مرکز جراحی مریم ط3 شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه ها از ساعت 11 تا 16

تلفن: 02188796921 – 09900111422

برای اطلاعات بیشتر به مجله بیوتی سلام مراجعه کنید.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *